نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

نازنین زهرا

سیسمونی

1392/3/8 20:02
نویسنده : سجاد کارگر
7,100 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چند روز بعد از تولد نازنین زهرا سرم خلوت شد و تصمیم گرفتم

 

 

چند تا از عکسهای سیسمونی نازنین زهرا را برای شما بزارم . من و

 

 مامان نازنین زهرا کلی گشتیم تا تونستیم این لوازم رو پیدا کنیم.

 

 راستی دست مادر بزرگ و پدر بزرگ نازنین زهرا هم درد نکنه ,خدا

 

 حفظشون کنه.

 

این هم چندتا عکس از سیسمونی نازنین زهرا.

 

 

 

 

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تخت پارکevant

 

 

 

 

 

 

کالسکهevant

 

 

 

 

 

 

 

صندلی غذا و طاب برقی evant

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رو رو رک evant


 

 

کریر و کیف evant


 

 

راکر کفشدوزک

 

 

 

 

سرویس خواب طرح hello kitty


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساعت دیواری طرح hello kitty


 

 

ساعت رو میزی و ست لیوان طرح hello kitty


 

 

کوله پشتی طرح hello kitty


 

 

عروسک بزرگ پولیشی hellokitty


 

 

ست لحاف و قنداق فرنگی

 

 

 

 

 

 

 

سرویس حمام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

asal
13 خرداد 92 18:22
سلام خوبییییییی؟ من عسل هستم 12 سالمه وبتون خیلی خیلی نازه میشهه وب منم بیاید من هر روز وبمو اپ میکنم خوشحال میشم هر روز بهم سر بزنید و نظر بدید ؟ اینم ادرسش :www.asljam.mihanbllog.com تورو خدا نظر بدید و درخواستتونو بدید خوش حال میشم با اسم اموزشکده هنر (عسل ) لینکم کنید و بعد توی وبم بگید لینکم کردید که منم شما رو لینک کنم .
asal
13 خرداد 92 21:55
میاییییییییییییی وبم جواب نظرمو بده باشه ؟
مامان محمدحسین
17 خرداد 92 18:06
سلام ممنونم شما لطف دارید
ان شاء الله خدا نینی شمارو نگه داره
asal
17 خرداد 92 18:37
سلام وبت عالیه من همیشه بهت سر میزنم. من 12 سالمه وبم میاییییییی؟ توی وبم نظر بده و منو با اسم "اموزشکده هنر (عسل) لینم کن بعد بیا وبم بگو لینکم کردی منم تورو لینک کنم اینم ادرس وبم تورو خدا نظر بده هر روز هم بهم سر بزن مطلب جدید میریزم :http://asaljam.mihanblog.com